Gelderland – HB-speelmiddag

4 mei - 13:30 - 16:00

Tijdens de HB-speelmiddag komen (vermoedelijk) hoogbegaafde kinderen samen om spelletjes te spelen.

De HB-speelmiddagen vinden eens per maand plaats op zaterdagmiddag. Ze zijn bedoeld om hoogbegaafde kinderen in contact te brengen met peers en spelletjes te laten spelen met kinderen die net zo snel, creatief of bijzonder denken als zijzelf. Plezier maken staat voorop

Elke maand staat een speelthema centraal, zoals strategische spellen of constructiespeelgoed. De vrijwilligers van de speelotheek zullen speelgoed in dat thema klaarzetten in de aula van de school. Het is mogelijk om zelf iets vanuit huis mee te nemen, dan is het je eigen verantwoordelijkheid dat je speelgoed compleet en onbeschadigd blijft. Als je het thema van de speelmiddag niet leuk vindt, ben je ook van harte welkom om te komen spelen. Samen met een van de vrijwilligers kun je dan in de speelotheek iets anders uitzoeken om mee te spelen.

Deelname

Deelname aan de speelmiddagen is gratis voor leden van de speelotheek. Niet-leden betalen € 4,50 voor deelname met één kind. Andere kinderen uit hetzelfde gezin mogen meedoen voor € 2,50 per kind. Daarvoor kan je kind de hele middag komen spelen en regelen wij iets te drinken voor zowel de kinderen als de ouders/verzorgers.

Vul het contactformulier hieronder in als je kind komt spelen op de eerstvolgende speelmiddag. We weten graag vooraf hoeveel kinderen we kunnen verwachten, zodat we de middag zo goed mogelijk kunnen voorbereiden. Het maximale aantal kinderen dat kan komen spelen is 25. Mocht je toch niet kunnen komen, dan vragen we je om je af te melden, zodat een ander kind in jouw plaats kan komen. Nadat een speeldag heeft plaatsgevonden, gaan de inschrijvingen voor de volgende speeldag open.

Meld je hier aan

, ,