Gelderland / HB Café Arnhem – voor begaafde ouders

12 maart 2020 - 19:00 - 22:00

€17,50

‘Opvoeden is het leven aangaan samen met je kinderen’

Ouders van (hoog)begaafde kinderen ervaren vaak andere uitdagingen in de opvoeding dan de meeste andere ouders. Als ouders sta je voor de uitdaging om je begaafde kind te ondersteunen in het leren kennen van zichzelf en te leren leven in afstemming op en met anderen. Je begaafde kind kan jou, als ouder en begaafde volwassene, bovendien een spiegel voorhouden die soms behoorlijk confronterend kan zijn. Dan is het fijn om (h)erkenning te ervaren in de ontmoeting met andere ouders/begaafde volwassenen.

Deze speciale editie van het HB Café Arnhem wordt in de Week van de Hoogbegaafdheid georganiseerd i.s.m. Peers4Parents Arnhem-Nijmegen.

Klik hier voor andere activiteiten in jouw regio in de Week van de Hoogbegaafdheid!

Lorentz Lyceum
Groningensingel 1245