Gelderland – Duik in de Wereld van Uilen

12 december 2023 - 11:00 - 14:00

en jij ook gefascineerd door uilen, die mysterieuze vogels die ’s nachts wakker zijn terwijl de rest van de wereld slaapt? Stichting Innovators heeft iets heel speciaals voor alle thuisblijvers die dol zijn op deze geheimzinnige wezens! Op 12 december is er een superleuke workshop waar je alles kunt ontdekken over uilen, samen met twee fantastische begeleiders: Pauline Hurkmans en Cassandra van den Berg.

Ontdek en Onderzoek

We gaan samen op ontdekkingsreis! Van het uitpluizen van uilenballen tot het voelen van verschillende materialen die met uilen te maken hebben. Gaaf, toch? Door uilenballen uit te pluizen, leren we alles over wat uilen eten. En wist je dat we met een ‘voelbak’ mogen spelen? Daarin zitten spulletjes die met uilen te maken hebben. Echt een avontuur om te ontdekken!

Vliegen met Uilen en Meer

Heb je ooit een uil zien vliegen? Tijdens de workshop krijg je de kans om te helpen bij een vliegdemonstratie. Het is geweldig om te zien hoe stil en slim ze vliegen. En we doen nog veel meer leuke dingen, zodat je alles te weten komt over waar uilen wonen, hoe ze zich gedragen en wat hen zo bijzonder maakt.

Meld je hier snel aan voor deze leuke workshop, voor 30 euro per deelnemer

12 december 2023