Gelderland – Creatief gespreksatelier voor ouders

10 juni - 19:30 - 21:00

Kinderen met een ontwikkelingsvoorsprong / hoogbegaafde kinderen beleven hun emoties vaak intens en zijn vaak zeer autonoom. Daarnaast doorlopen ze veelal een andere, snellere ontwikkeling: jullie kind kon misschien al jong goed en veel praten of heeft de brabbelfase en sprak pas relatief laat en direct in mooie volzinnen.

Als ouders van (jonge) kinderen met een Ontwikkelingsvoorsprong kun je je geremd voelen enthousiast te vertellen over de (snelle) ontwikkeling van jullie kind of voel je je niet gehoord wanneer je in jullie omgeving advies vraagt over de enorme schommelingen in emoties of de onophoudelijke storm aan vragen.

Tijdens de creatieve gespreksavonden heb je de gelegenheid ervaringen en adviezen uit te wisselen tijdens een creatieve activiteit. Er is bij het gespreksatelier ruimte voor maximaal zes ouders.

Kosten:  € 10,= incl. koffie/thee/koek en materialen

Neem voor meer informatie en aanmelden contact op met Marjolein.

10 juni
, ,