Friesland – Jeugd- en jongerenweekend Appelscha

6 april - 11:00 - 7 april - 11:00

Ook dit jaar organiseert Pharos Friesland het traditionele kampweekend bij Kampeerboerderij Wouda. Deze grote kampeerboerderij is gelegen in het bos bij Appelscha, waar fijn gespeeld kan worden. De boerderij beschikt over een gezellige zithoek en grote tafels waaraan spelletjes gedaan kunnen worden. Buiten zijn er een voetbalveld, volleybalvelden, een speeltuin met schommels, een draaimolen, een wip, een klimrek en een glijbaan. De jongeren zullen in een ander gebouw verblijven dan de jeugd.

Vanuit Pharos nemen we diverse spelletjes en ook knutselspullen mee. Als je zelf een leuk spel of buitenspeelgoed hebt, neem dat dan vooral ook mee! ’s Avonds maken we misschien nog wel een spannende nachtwandeling door het bos. Ook zijn we druk bezig met het plannen van een leuke activiteit. Wat we precies gaan doen, is nog een verassing!

Wil je graag mee? Meld je dan zo snel mogelijk aan, dan ben je verzekerd van een plekje.

Ouders van kinderen die voor het eerst meegaan en het daarom erg spannend vinden mogen eventueel mee als begeleiding. Graag dan wel van tevoren even overleggen met ons via friesland@pharosnl.nl in verband met het aantal beschikbare plekken.

De kosten voor dit weekend zijn €50,- per persoon. Opgeven kan onder vermelding van lidmaatschapsnummer van Pharos en de namen van de kinderen (en de leeftijden) die meegaan via friesland@pharosnl.nl.

Na opgave ontvang je een factuur voor de betaling, een ouderverklaring die je ingevuld aan de kampleiding overhandigt en eventuele aanvullende informatie voor begeleiders per email toegestuurd. Geef bij opgave ook het (email) adres waarop je de factuur wilt ontvangen door.

Begin:
6 april - 11:00