Friesland – Festival Hoogbegaafd

3 september 2023 - 10:00 - 16:00

Festival Hoogbegaafd is het festival waar alles romdom hoogbegaafdheid te leren is. Een festival voor hoogbegaafden en iedereen die ermee te maken heeft of meer hierover wil weten.
Doel van het festival is kennis verspreiden en verbinding maken met elkaar.
Op het festival is voor iedereen van alles te doen.

Er is een informatiemarkt, waarvoor je standplaatsen kunt huren. Zijn er diverse lezingen, workshops yoga en freerunning en is rapper Raptiel, bekend van TikTok er om jou te leren hoe je in de Friese taal een rap kunt maken. Daarnaast is er een obstakelbaan, springkussen, ballenbak en kun je proefjes doen bij Imke’s kinderlab, met restafval materialen knutselen, met de tekencoach tekenen of nog meer leuke creatieve activiteiten.

Laat bijvoorbeeld jouw talenten ontdekken door een talent fluisteraar!

Ook zal Denkspellen.nl aanwezig zijn met spellen en is er een lego bouwhoek.
De FabLab bus sta
at klaar om met de kinderen een 3d ontwerp te maken en printen. Illusionist Lucas geeft een show en vermaakt bezoekers tussendoor met zijn trucs.
Kortom een dag vol informatie en activiteiten voor iedereen!
Dit allemaal voor slechts €2,50p.p. entree.

Na entree zijn alle lezingen, workshops en activiteiten gratis toegankelijk.

bestel hier je ticket

3 september 2023