Utrecht / Training Shin-Do

14 november 2018 - 20:00 - 21:30

Voor Pharos verzorgt Joost op woensdag 14 november 2018 een introductietraining Shin-Do voor volwassenen.

Het opvoeden van een hoogbegaafd kind is vaak intensief, maakt je soms onzeker en levert regelmatig eindeloze discussies op. Met je kind, maar ook met school. Situaties, waarbij je vaak uit balans raakt, zonder dat je dat in de gaten hebt.

Deze avond staat in het teken van balans in combinatie met jouw energieveld. Je gaat ervaren welke invloed gedachten en houdingen hebben op jouw energie. Je leert je innerlijke kracht kennen, de sleutel tot je ware kracht. Je ervaart hoe jij als persoon met je omgeving omgaat, maar ook welke invloed de omgeving op jou heeft. Met behulp van eenvoudige oefeningen en praktische voorbeelden leer je hoe je je innerlijke kracht onder alle omstandigheden in goede conditie brengt én houdt. Je gaat ervaren hoe het is om in je ki te staan en we zien welke oerkracht er in jou schuilt.

Shin-Do heeft raakvlakken met Mindfulness en Rots & Water, is praktisch en direct thuis toe te passen na de training. En wanneer je toch uit balans raakt, merk je dit veel eerder en kun je dit ter plekke corrigeren. Geef jezelf de ruimte om krachtig te blijven. Daar heb je niet alleen zelf iets aan!

Praktische details:
Woensdag 14 november: 20:00-21:30 uur
Minimaal 10 maximaal 25
Pharos leden 5 euro, niet-leden 10 euro
Inclusief thee/koffie/koekjes
Tip: makkelijk zittende kleding

Er zal ook iemand van Pharos Utrecht/Gooi- en Eemland zijn aan wie je vragen kunt stellen.
Graag aanmelden vóór 7 november 2018 op: utrecht-gooi-eemland@pharosnl.nl onder vermelding van naam, lidnummer & regio.
VOL=VOL
Inschrijving geldt pas na betaling van het entreegeld, op volgorde van binnenkomst. In de bevestigingsmail ontvang je de details.

14 november 2018
Evenement Categorie: