Flevoland / Geocoaching in het Belevenissenbos

31 juli 2019 - 12:00 - 16:00

€ 40

Deze zomer gaat Dandelion Coaching samen met andere HBprofessionals een paar activiteiten organiseren.

Woensdag 31 juli 2019 gaan we naar het Belevenissenbos voor geocoaching. Heerlijk wandelen door de natuur en met een GPS tracker opdrachten maken en over verschillende hindernissen gaan. Samen met ontwikkelingsgelijken een energie volle dag beleven.
Na afloop wordt er nog samen gegeten en tussendoor is er natuurlijk ook nog genoeg gelegenheid om lekker te spelen bij de hindernissen.
Mocht het heel mooi weer zijn dan kan je aan het eind nog lekker zwemmen.

Opgeven via dandelioncoaching@chillpillow.nl of bel 0683435384

Leeftijd vanaf 7 jaar

Kosten € 40,00 per kind

Kledingadvies neem kleren mee die vies/nat mogen worden, een handdoek en je zwemkleren.

31 juli 2019
€ 40