Drenthe – Kampeerweekend

31 mei - 08:00 - 3 juni - 17:00

De datum voor het kampeerweekend wordt gewijzigd naar 31 mei t/m 3 juni. Dit omdat er op 25 mei het Mega Piraten Festival, pal naast de camping wordt georganiseerd. Dit levert veel geluidsoverlast op en een drukke camping. Ieder die zich aangemeld heeft, krijgt bericht hierover en een aangepaste aankondiging volgt later vandaag.
Op dit moment hebben al 24 gezinnen zich aangemeld. Als u ook mee wilt kamperen en u heeft een eigen kampeermiddel, geldt er tot 1 januari 2024 een vroegboekkorting bij Roompot, waardoor een kampeerplaats geen € 102, 60, maar € 80,10 bedraagt. Dit is exclusief toeristenbelasting a € 1,30 p.p.

Begin:
31 mei - 08:00