Drenthe – het S.A.A.I.E.*-zomervakantiekamp voor (vermoedelijk) hoogbegaafde kinderen van 8 jaar en ouder (tot ong. 16 jaar).

29 juli - 10:00 - 31 juli - 16:00

Tijdens het kamp gaan we (onder voorbehoud) onder andere het volgende doen:
* uitdagende (samenwerk)opdrachten
* spelletjes spelen
* lezen/relaxen
* lasergamen
* ontspannings-/bewegingsoefeningen
* plezier maken/hebben
Het kamp wordt gehouden in Meppel’s Inn. We hebben daar een eigen afgesloten deel van het gebouw met kleine slaapkamers en een woonkamer. Daarnaast hebben we de beschikking over de grote zaal.
Het kamp is bedoeld voor (vermoedelijk) hoogbegaafde kinderen en jongeren. We hoeven geen bewijs dat een kind/jongere hoogbegaafd is. We vertrouwen erop dat ouders zelf inschatten of dit kamp geschikt is voor hun zoon/dochter. (Uiteraard mag je altijd contact met ons opnemen, als je twijfelt.)
Het kamp gaat door bij minimaal 6 deelnemers.
Het maximum aantal deelnemers is 13.
We willen niet dat er mobiele telefoons mee worden genomen. Indien nodig kunnen deelnemers gebruik maken van de telefoons van de leiding.
Overige praktische zaken worden per e-mail naar de deelnemers gestuurd.
De kosten zijn € 275,-. Deze prijs is inclusief 2 overnachtingen, 7 maaltijden, versnaperingen, toegangsprijzen, materiaalkosten e.d.
We hanteren onze Algemene Voorwaarden (zie aanmeldformulier).
We adviseren iedereen om zelf een annulerings- en reisverzekering af te sluiten.
Bel gerust naar 06 – 421 51 759 (ook op avond en in het weekend) als je vragen hebt of meer informatie wilt.
Klik hier voor het aanmeld formulier

Begin:
29 juli - 10:00