Alice in Winter Wonderland – De Dutch Don’t Dance Division & Residentie Orkest

27 december 2018 - 19:30 - 28 december 2018 - 19:30

Alice in Winter Wonderland

De Dutch Don’t Dance Division & Residentie Orkest

Na het wervelende succes in 2016 werken De Dutch Don’t Dance Division en het Residentie Orkest opnieuw samen aan dit bizarre sprookje: het beroemde verhaal van Lewis Caroll op muziek van Tsjaikovski. Met even geniale als sprookjesachtige choreografie en prachtige decors, die zijn geïnspireerd op de wondere wereld van Escher. 52 musici en 85 dansers die in niet minder dan 260 fantasievolle kostuums op het podium verschijnen, maken van deze kerstproductie een feest voor alle zintuigen.

Witte wervelstorm van muziek en dans

‘Visueel gezien een van de mooiste voorstellingen van 2016’ TELEGRAAF

Een compleet avondje uit! Kaartjes zijn inclusief garderobe, koffie/thee en drankje tijdens de pauze of na afloop.

Davis Alice in Wonderland
Met De Dutch Don’t Dance Division

Kinderen tot 12 jaar € 19

Inleiding
Op do 27 december om 13.15 uur en op vr 28 december om 18.45 uur zijn er  gratis inleidingen bij deze voorstelling. De inleidingen vinden plaats in de foyer op de 1e verdieping. U hoeft hiervoor niet van te voren te reserveren. Wilt u hierbij aanwezig zijn? Kom op tijd, want er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Begin:
27 december 2018 - 19:30