DrieluiQ+ Cleverbee over Ontwikkelingsvoorsprong

In Naaldwijk hebben er in november op 2 woensdagavonden 2 workshops over ontwikkelingsvoorsprong plaatsgevonden. De 3e workshop staat gepland op woensdagavond 28 november.

Bij deze workshops zijn voornamelijk ouders aanwezig en wat opvalt, is dat zij het zo fijn lijken te vinden dat ze hun verhaal, ervaringen en vragen kwijt kunnen.

Ontwikkelingsvoorsprong

De 1e workshop had signaleren en herkennen van een ontwikkelingsvoorsprong als onderwerp; wat verstaan we onder ontwikkelingsvoorsprong, welke signalen kunnen zichtbaar zijn, risico’s en uitdagingen. De 2e avond ging dieper in op de uitdagingen die je bij het opvoeden van een jong kind met voorsprong kan tegenkomen; autonomie, perfectionisme, mindset, curlen en hoe kan je ontdekken waarom je kind niet gemotiveerd lijkt om iets te doen.

Mooie avonden, waarin we eigenlijk tijd tekort komen!

De laatste workshop op 28 november heeft als thema: Jij, je kind en je omgeving als thema. Hier vind je meer informatie over deze avond en hoe je je kan aanmelden:
drieluiq + cleverbee