Utrecht – Hobbyhorse event met peers

14 januari 2023 - 14:00 - 16:00

Op zaterdag 14 januari organiseert Pharos in samenwerking met Peers & Paarden een ‘hobbyhorse event’.
Hobbyhorsing is de Engelse term voor stokpaardrijden. Het wordt door duizenden tieners in verschillende landen beoefend.
We maken gebruik van een echte paarden accommodatie waar we een parcours kunnen opzetten en bijvoorbeeld een dressuur en springwedstrijd kunnen organiseren. Maar we kunnen natuurlijk ook lekker vrij rijden op de hobbyhorses en knuffelen met de echte paarden op stal.
Dus, heb je zin om samen met andere kids samen te spelen en te rijden op je hobbyhorse? Kom dan gezellig naar deze activiteit. (Er zijn ook enige hobbyhorses beschikbaar als je er zelf geen hebt)

Ouders kunnen in de kantine met elkaar kletsen en een kopje koffie of thee gebruiken.

Kosten: €5,00 voor leden, €10,00 voor niet-leden

Aanmelden op: https://forms.gle/p9mtc3MGEEdg27NK8