Activiteitenkalender

Op deze kalender kan je alle activiteiten zowel, landelijk als regionaal, vinden die interessant kunnen zijn voor hoogbegaafde kinderen, ouders en/of andere geïnteresseerden. De evenementen worden door stichting iQ+ of door derden georganiseerd. Bij de evenementen van derden staat een link naar de organisator. Neem voor vragen contact met hen op. Stichting iQ+ is niet verantwoordelijk voor de activiteiten die door derden zijn georganiseerd.

Stichting iQ+ organiseert onder andere de volgende activiteiten :

Laden Evenementen

« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Noord-Brabant / Nieuwjaarswandeling

12 januari 2020 - 14:00 - 17:00

Op zondag 12 januari wordt er met elkaar een nieuw jaar ingelopen. Dit wordt gedaan in de Loonse en Drunense duinen, onder begeleiding van een gids. Aansluitend is er ruimte om samen een borrel te drinken en een spelletje te spelen.

Om de wandeling tijdig te beginnen vraagt de organisatie iedereen uiterlijk 13.45 uur aanwezig te zijn. Verzamelplaats zal later bekend gemaakt worden.

Lopen je mee? Laat even weten met hoeveel personen jullie komen, onder vermelding van je lidnummer. Aanmelden kan via tilburg@pharosnl.nl

Gegevens

Datum: