Zuid Holland / Asteroid Day Science Centre Delft

30 juni 2019 - 12:00 - 17:00

Kom naar Asteroïd Day in het Science Centre Delft!

Het Science Centre Delft presenteert samen met de TU Delft; Asteroïd Day. Dit event wordt elk jaar, wereldwijd gehouden op de verjaardag van de grootste asteroïde inslag in de recente geschiedenis, de Tunguska gebeurtenis van 1908 in Siberië.

Tijdens Asteroid Day krijgt iedereen de kans om zich in te verdiepen in asteroïde en de eventuele gevaren ervan. Volg bijvoorbeeld een mini-college, demonstraties of workshop.

Science Center Delft
Mijnbouwstraat 120