Tweeluik Ontwikkelingsvoorsprong – Ouddorp

In samenwerking met Karin van Toor van Musica Edu Arta komt Mirjam Veldhoven van Cleverbee naar Ouddorp om 2 workshops aan te bieden. Deze vinden plaats op woensdag 28 september en vrijdag 10 oktober, beiden om 9.00 uur

In deze 2 workshops staat het jonge kind (0-6) met ontwikkelingsvoorsprong centraal. Wat is ontwikkelingsvoorsprong, waarom noemen we dat zo, welke visies zijn er op hoogbegaafdheid, wat zijn signalen en wat kunnen risico’s zijn. De tweede workshop heeft de uitdagingen die soms (vaak) gepaard gaan met ontwikkelingsvoorsprong als onderwerp. Perfectionisme bijvoorbeeld of de executieve functies, het grote rechtvaardigheidsgevoel en dat altijd ‘selluf’ willen doen.

De workshops zijn voor een brede groep deelnemers ontwikkeld; ouders natuurlijk, maar ook professionals die meer willen weten (gastouders, pedagogisch medewerkers en leerkrachten). Er kan een bewijs van deelname ontvangen worden.

De kosten bedragen €75 voor de 2 bijeenkomsten, neem je iemand mee dan betaalt diegene €50. Met zijn tweeën dus €125.
Bij vragen en voor aanmelden (let op; ik werk met kleine groepen en er is maximaal plaats voor 16 deelnemers) kun je terecht op mirjam@cleverbee.nl

Wij weten dat Ouddorp nog in Zuid-Holland ligt, maar we delen dit ook in de agenda bij Zeeland omdat het hier wel heel dicht in de buurt ligt 😉