Office manager
OVER ONS
Stichting iQ+ zet zich als deskundige en samenwerkende partner in voor hoogbegaafde kinderen, jongeren, volwassenen en senioren. De stichting is in 2017 opgericht en voortgekomen uit een denktank van ouders van hoogbegaafde kinderen. Inmiddels is stichting iQ+ zowel regionaal als landelijk geizen een volwaardig en deskundig partner voor ouders, onderwijsinstellingen en overheden op het gebied van hoogbegaafdheid.
Stichting iQ+ staat midden in de samenleving en we zoeken daarom steeds weer de verbinding en samenwerking met (lokale) organisaties die zich bezighouden en/of inzetten voor onze doelgroep. Onze ervaring is dat hoe groter het netwerk hoe meer we voor hen kunnen betekenen. Niet alleen direct door onze activiteiten, maar ook indirect door samen te werken hierdoor kennis over hoogbegaafdheid als een olievlek te verspreiden.
Om een verdere groei van onze stichting te ondersteunen zijn wij op zoek naar een:
Office Manager
(16-20 uur per week | min-max contract)
WAT GA JE DOEN?
Vanuit jouw proactieve en gestructureeerde werkwijze fungeer je als eerste aanspreekpunt, zowel intern als extern. Je ondersteunt de directeur en het team van medewerkers en vrijwilligers, en zorgt ervoor dat alle administratieve en organisatorische processen soepel verlopen. Je hebt een coördinerende rol in het plannen van vergaderingen, het beheer van kantoorbenodigheden en het verbeteren van interne processen.
Wat je verder gaat doen:
- Je houdt de algemene mailbox bij en handelt mails efficiënt en vlot af;
- Je bereidt de stukken voor en notuleert tijdens vergaderingen van de Raad van Toezicht;
- Je organiseert en coördineert interne evenementen en bijeenkomsten;
- Je bent verantwoordelijk voor de tak ‘lief & leed’;
- Alle facetten die behoren tot kantoorbeheer vallen onder jouw verantwoordelijkheid, zo ook de zaken die verband houden met de RI&E;
- Het bijhouden van administratie, zoals archiveren van belangrijke documenten en verzorgen van correspondentie;
- Het faciliteren van interne communicatie, inclusief het opstellen van nieuwsbrieven.
WIE ZOEKEN WIJ?
Allereerst zoeken wij iemand die direct of indirect affiniteit heeft met de doelgroep en met ons doel. Je ziet het als een uitdaging om samen met ons mee te bouwen aan de verdere groei van onze stichting.
Daarnaast breng je het volgende mee:
- Je hebt ervaring als Office Manager, managementassistent of in een vergelijkbare rol;
- Je bent communicatief vaardig en schakelt makkelijk tussen verschillende taken en afdelingen;
- Je hebt uitstekende organisatorische vaardigheden en werkt nauwkeurig;
- Je bent zelfstandig, proactief en hebt oog voor detail;
- Je hebt ervaring met het werken met Sharepoint.
WAT BIEDEN WIJ?
Allereerst kom je te werken in een flexibele en uitdagende job in een warm team van gedreven medewerkers en vrijwilligers. Je kunt de uren vrij verdelen naar gelang jouw privé situatie dit toelaat. Het liefst werk je vanuit het kantoor aan de Voorstraat in Poeldijk, maar er is ruimte om een deel van de taken vanuit huis op te pakken.
We bieden een contract aan voor dit schooljaar (2024-2025) met uitzicht op verlenging bij een fijne samenwerking. We hanteren de cao Sociaal Werk en deze functie is ingeschaald in schaal 5.
BEN JE ENTHOUSIAST GEWORDEN OM SAMEN MET ONS HET VERSCHIL TE MAKEN?
Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en wil je bijdragen aan de verdere groei van iQ+? Stuur dan je CV en motivatiebrief naar marleen@stichtingiqplus.nl. Heb je vragen over de functie? Neem gerust contact op met Marleen via 06 50 61 72 28.
Wij kijken ernaar uit om van je te horen!