Zuid-Holland / ZELF in Villa Zebra

19 december 2020 - 11:00 - 24 december 2020 - 16:00

In ZELF! komen peuters en kleuters spelenderwijs in aanraking met hedendaagse kunst.
De interactieve kunstinstallaties stimuleren de verbeeldingskracht, taalontwikkeling, motoriek en creativiteit van jonge kinderen.

Je ontdekt ZELF! in vijf speel- en kunstinstallaties die in samenwerking met kunstenaars speciaal zijn ontwikkeld voor kinderen van 2 tot en met 6 jaar. Werk een dagje mee in DE GROENTEKRAAM en ontdek wonderlijke groenten en insecten. Maak een ritje in Assepoesters koets en ontsnap uit de oven van het snoephuis in de SPROOKJES POP UP. Stap in de wereld van HET EILAND, vind je weg door de jungle en rust daarna lekker uit op het strand. In de TANGRAMKAT maak je eindeloos veel tangramfiguren, van klein aan de muur tot heel groot op de vloer. En ben jij een artiest in de dop? Zoek dan backstage de beste outfit voor je act en klim op het podium van CIRCUS GIBRA.

Leeftijd: 2 t/m 6 jaar

Tijdklok  en tickets hier