Zuid-Holland / Voorstelling Eendje (6+)

29 september 2019 - 14:30 - 16:00

Dankzij de sociaal wat onhandige journaliste Pia Putman maakt het publiek in Pia’s gloednieuwe radioprogramma Pia op pad kennis met Dobber.
Dobber is nog nooit op de radio geweest, want Dobber is geboren als een eend. Een eend met een verhaal, dat volgens Pia schreeuwt om een radio-reportage.
Dobber weet namelijk niet of hij wel een eend is. Is hij niet een mens? Of iets er tussenin?

Om een antwoord te vinden op deze prangende vraag vertrouwt hij ons en Pia zijn levensverhaal toe.
Wat volgt is een spannende en muzikale roadtrip op zoek naar Het Grote Geluk, aan de hand van kleurrijke en hilarische scènes uit een eendenleven vol pech en ongeluk.

EENDJE is een muzikale en vrolijke ode aan de buitenstaander. Over nergens bij horen en anders zijn. Over nieuwsgierig blijven en jezelf worden. Losjes gebaseerd op het sprookje Het lelijke jonge eendje.

spel, tekst, muziek: Kim van Zeben
regie, tekst: Marije Gubbels