Zuid-Holland – (u)hb exPEERience

17 maart - 13:00 - 16:00

tart de lente op 17 maart met (u)hb exPEERience in Gorinchem! Kom vrijblijvend spelen en ontmoeten. Dit keer kan je ook komen spelen in je mooiste verkleed outfit. Of sluit aan bij een van de workshops.
Er is een grote aula waarin ruim voldoende speelgoed aanwezig is en een groot schoolplein waar spelbegeleiding wordt aangeboden.
Samuel geeft een workshop over programmeren in scratch.
Biologie en ecologisch moestuin docente Annelies neemt de kinderen mee in de wereld van biologie. Onder andere kunnen ze zaadbommen maken en leren over de levencyclus van zaadje tot plant.
Aanmelden kan tot 14 maart via expeerience@stichtinginnovators.nl

17 maart