Zuid-Holland / club GRONDIG HB, 5 – 7 jaar: Oorzaak en gevolg

11 november 2018 - 10:00 - 12:30

€20

Op zondagochtend komen we samen, in de Club GRONDIG HB. Elke week is er ruimte voor een andere (leeftijds)groep nieuwsgierige denkers, die (vermoedelijk) hoogbegaafd zijn, graag geprikkeld willen worden en graag met mede-denkers in contact willen komen:

• Gevoelige denkers van 5 t/m 7 jaar
  • Gevoelige denkers van 8 tot en met 10 jaar
  • Gevoelige denkers vanaf 10 jaar
  • MEIDENclub, alle leeftijden
We spelen ons handig en denken ons sterk

De Club GRONDIG HB is gestoeld op de gedachte dat iedereen wil leren, op zijn eigen tempo, zelf en met plezier. En dat iedereen graag contact wil met anderen die in dezelfde fase van ontwikkeling zitten. Niemand is immers graag altijd anders. En bovendien willen we allemaal, van welke leeftijd dan ook, spelen. Voor veel jonge kinderen die net even anders denken is dat niet altijd even vanzelfsprekend. Deze kinderen zijn welkom bij de Club GRONDIG HB.

Vallen en weer opstaan

We spelen, bouwen, doen experimenten, stoeien en spelen. Met elkaar. Je kind verkent bij de Club GRONDIG HB spelenderwijs zijn kunnen. Hij leert durven, zich laten zien, vragen stellen en vallen en weer opstaan. Hij leert soepel contact maken met en te leren van de ander. En hij leert over oorzaak en gevolg, over proberen en oefenen, over trial and error, en over het winnen van zichzelf.

Elke week een ander thema

Elke week is er een ander thema. In de agenda vind je de thema’s per bijeenkomst!

11 november 2018
€20