Zuid Holland / Proefles Plusklas Leer, Denk en Doe

27 juni 2019 - 09:30 - 12:00

Gratis

Vanaf september is de plusklas ook op donderdagochtend speciaal voor kinderen van 3,5 t/m 8 jaar.

Op donderdag 27 juni kun je een gratis en vrijblijvende proefles volgen.

Worstel je ook met de overgang van je kind van groep 2 naar groep 3? Wel of niet, sociaal jong en ook extra uitdaging nodig. De beslissing over de overgang van groep 2 naar 3 is een lastige stap voor kinderen met een ontwikkelingsvoorsprong. We merken dat veel ouders en ook leerkrachten het moeilijk vinden om te bepalen of een kind er aan toe is om naar groep 3 te gaan. Dit is ook ingewikkeld, omdat dit van verschillende factoren afhangt en je niet in de toekomst kunt kijken. Wat vooral belangrijk is dat kinderen de vaardigheden en inzichten behouden die zij al van jongs af aan laten zien. En dat zij het zelfvertrouwen behouden in hun eigen kunnen. De plusklas van Leer, Denk en Doe zou hier ondersteuning bij kunnen bieden door kinderen te leren doorzetten, om te gaan met frustraties en problemen op te lossen. Ook het omgaan met ontwikkelingsgelijken kan voor veel kinderen zorgen voor ondersteuning.

Wil je meedoen op 27 juni? Meld je dan aan door een e-mail te sturen naar info@leerdenkdoe.nl

27 juni 2019
Gratis