Zuid-Holland / Peuterspeelochtend

5 februari 2020 - 09:30 - 11:00

De Jonge Onderzoekers

In samenwerking met stichting Kwest en Cleverbee organiseert stichting iQ+ een maandelijkse speelochtend voor peuters met een (vermoedelijke) ontwikkelingsvoorsprong! Iedere eerste woensdagochtend van de maand (m.u.v. de drukke decembermaand en buiten de schoolvakanties om) ben je als ouder van harte welkom met je peuter. Voor jou als ouder staat de koffie en thee klaar en kun je met andere ouders ervaringen delen, terwijl je peuter lekker met ontwikkelingsgelijken kan spelen.

Voor meer informatie en aanmelden voor de iQ+ Peuterspeelochtend kun je een mail sturen naar info@stichtingiqplus.nl.
De iQ+ Peuterspeelochtend is gratis!

5 februari 2020
,