Zuid-Holland / OP REIS LANGS DE PLANETEN

23 december 2020 - 14:00 - 15:00

€7,50

Govert Schilling neemt je mee op een reis langs alle planeten in het zonnestelsel. Als je zijn verhaal hebt gehoord, weet je meer over de planeten dan de meeste andere mensen! Aan het eind kun je meedoen aan de grote Planetenquiz en een boek winnen van Govert Schilling!

Van jongs af aan is Govert gefascineerd door het heelal. Hij schrijft over sterrenkunde en ruimteonderzoek voor kranten en tijdschriften, hij vertel erover in lezingen en af en toe op radio en tv. Hij heeft er inmiddels tientallen boeken over geschreven. Voor kinderen schreef hij o.a. Hadden de Grieken al raketten, De kosmos en ik, Op reis door ruimte en tijd en Tussen de sterren.

Leeftijd: 7 – 12 jaar

Voor aanmelden klik hier!

23 december 2020
€7,50