Zuid-Holland – Nieuwjaarswandeling

7 januari - 13:00 - 17:00

Speciaal voor ouders van en (vermoedelijk) hoogbegaafde kinderen.
We gaan 2023 achter ons laten en met een frisse wandeling het nieuwe jaar in. Met een vol hoofd van alles dat in 20223 de revue heeft gepasseerd, kijken we naar het nieuwe jaar en wat ons dit mogelijk gaat brengen.
Genieten van de natuur, gesprekken met elkaar en ondertussen nemen we de app SEEK mee om de leerhonger naar alles uit de natuur uit te zoeken, informatie te vergaren. Daarnaast valt er natuurlijk een hoop te vertellen en onderzoeken over de geschiedenis van deze prachtige stad.
Als iedereen wat te eten en drinken meenmeent, maken we er met elkaar een fijne wandeling van.
Het plan is een wandeling te maken over de mooiste vesting van Nederland, die van Gorinchem,
De wandeling is ongeveer 5 kilometer en we houden een tempo aan waar iedereen zich prettig bij voelt.
We verzamen om 13:00 bij Buiten de Waterpoort (met auto, fiets en veerpont te bereiken) ter hoogte van de cafetaria Boulevard.
We vragen een kleine vergoeding van 2,50 per persoon, waar je na aanmelding een tikkie voor ontvangt.
Aanmelden kan hier
Laat even weten of je meegaat, met hoeveel personen en de leeftijd van je/jullie kind(eren).
Ouders en kinderen zijn welkom en we verwachten dat er momenten zijn waarop de ouders met elkaar kunnen uitwisselen en de kinderen met elkaar kunnen wandelen/spelen.
We kijken er naar uit!

7 januari