Zuid-Holland / Naaldwijk: iQafé+Happy Kids Trainingen

13 november 2018 - 20:00 - 22:30

€5,

Stichting iQ+ organiseert een derde iQafé+, dit keer in samenwerking met Happy Kids Trainingen.

November en December de leukste en gezelligste tijd van het jaar. Toch? Het Sinterklaas journaal komt weer op televisie en met elkaar kijken we uit naar de intocht van Sinterklaas.

Geniet jouw zoon/dochter van deze tijd? Of kan jouw kind niet slapen van spanning of opwinding? Wordt er regelmatig geklaagd over hoofdpijn en buikpijn?

Dit iQafé+ staat hooggevoeligheid/hoogsensitiviteit centraal en gaat Yvonne van Driel van Happy Kids Trainingen in op wat hoogsensitiviteit nou eigenlijk is.

Hoe komt het dat hoogbegaafde, hooggevoelige kinderen meer moeite hebben met omgaan met alle prikkels. Waar komen klachten als hoofdpijn en buikpijn vandaan? Klachten die kunnen toenemen aan het eind van het jaar, maar ook vaak op andere momenten gehoord worden. Kan een gebrek aan cognitieve uitdaging hier ook een rol in spelen? Yvonne geeft praktische tips hoe je hier als ouder mee kunt omgaan.

Hoe laat?
20.00u, maar je bent al vanaf 19.30u welkom.
Waar?
Bij5 in Naaldwijk. Dit is de vaste plek van iQafé+, dat ongeveer iedere twee maanden plaats vindt.
Entree?
€5,- (inclusief koffie/thee bij ontvangst)

Let op: Graag vooraf aanmelden via het aanmeldingsformulier!

U kunt hier de Flyer iQafé+Happy Kids in pdf downloaden.

13 november 2018
€5,