Zuid-Holland – Makey Makey Workshop

25 juni 2022 - 14:00 - 15:30

Piano spelen met een banaan? Het kan!

Makey Makey is een uitvinderskit voor in de 21e eeuw! Verander alledaagse dingen in ‘Touchpads’ en gebruik ze om je computer aan te sturen! Koppel een banaan aan de computer. Maak een piano van aluminiumfolie en een echt werkende gamepad van klei.

Tijdens deze workshop ga je onder begeleiding van onze Tech Teachers Theo aan de slag met de Makey Makey en maak je de meest gekke dingen met de computer.

25 juni 2022
, ,