Zuid-Holland – Lego Mindstorms

10 september 2023 - 10:30 - 13:00

Op zondag 10 september gaan we met Pharos Zuid-Holland de Lego Mindstorms robot uitproberen!

De Mindstorms robots zijn al meer dan 20 jaar erg populair bij kinderen én volwassenen. Deze robots met meerdere motoren en sensoren zijn naar eigen ontwerp of naar voorbeeld te bouwen en programmeren met de LEGO software. Bij de Bonte Bouwplaats in Delft leer je een robot te besturen via door jou zelfgeschreven programma’s. Leer hoe je een robot laat bewegen. Gebruik de verschillende sensoren en geef je robot steeds complexere opdrachten.

Leeftijd: 7 tot 12 jaar

Adres:
De Bonte Bouwplaats
Oosteinde 183
Delft

De locatie is ongeveer 15 minuten lopen van station Delft.

Parkeren kan in garage Markt; van daar is het ongeveer 5 minuten lopen.

Begeleiding
Voor deze activiteit is 1 extra ouder nodig als begeleider (niet bij het bouwen zelf, alleen om toezicht te houden). Als je wil begeleiden, geef dat dan aan bij het aanmelden.

Andere gezinsleden
Andere gezinsleden (ouders, broertjes en zusjes, opa’s en oma’s) kunnen tijdens de activiteit de gezellige binnenstad van Delft verkennen.

Leden: 10 euro per kind. Niet-leden: 17,50 euro per kind.

Aanmelden kan via Zuid-Holland@pharosnl.nl.

Graag in de mail de volgende gegevens vermelden: het aantal deelnemers, hun leeftijd, naam, eventueel Pharos lidmaatschap nummer en een telefoonnummer waarop we u indien nodig tijdens de activiteit kunnen  bereiken.

10 september 2023
, , ,