Zuid-Holland / KrokusKabaal Festival

22 februari 2020 - 1 maart 2020

CULTUURANKERS VIEREN DE KROKUSVAKANTIE MET KROKUSKABAAL

De hele week kun je bij alle cultuurankers in Den Haag terecht voor Krokuskabaal!

Het leukste kinder- en kunstfestival in Den Haag! In de voorjaarsvakantie is er op 10 locaties een rondreizend programma van voorstellingen en activiteiten voor kinderen vanaf 0 jaar. Alle voorstellingen, films en activiteiten kosten €3, tenzij anders vermeld. Met de Ooievaarspas krijg je korting. Het programma in de bibliotheken is gratis.

Bekijk hieronder al onze evenementen die de hele week gehouden worden, of bekijk hier de PDF versie.

Begin:
22 februari 2020