Zuid Holland / iQafé+ Het Breinbureau

26 november 2019 - 19:30 - 22:30

Het hoogbegaafde kinderbrein

Hoewel de neurowetenschap een relatief jonge wetenschap is, zijn er de afgelopen jaren wel aanwijzingen naar voren gekomen dat het brein van een hoogbegaafd kind zich op een andere manier ontwikkelt. Een hoog IQ brengt de nodige uitdagingen met zich mee, die niet altijd gemakkelijk op te lossen zijn.

In deze iQafé+ zoomt psycholoog Jan van der Zwan in op het hoogbegaafde kinderbrein. Hij laat aan de hand van praktijkgerichte voorbeelden en oefeningen zien hoe je je kind op een breinvriendelijke manier kunt begeleiden in zijn of haar ontwikkeling. Als je de werking van het hoogbegaafde kinderbrein een beetje kent begrijp je vanzelf beter hoe je kind leert en denkt!

Inloop vanaf 19.30 uur en start om 20.00 uur.
Entree : €5,- inclusief koffie en thee bij binnenkomst.
Hier aanmelden!

26 november 2019