Zuid-Holland – HSP mini festival HB

17 september 2023 - 13:00 - 19:30

Met dit mini Festival willen we een ontmoetingsplek realiseren waar HSP-ers & HB-ers kunnen verbinden met gelijkgestemden.

Kom gezellig langs om in gesprek te raken met andere HSP-ers & HB-ers. Er zijn voldoende zitjes en tafels om met kleine groepjes rustig te kunnen praten.

Op het plein voor het gebouw zijn merendeel van de activiteiten te vinden.

Aan de zijkant en achterkant van het gebouw staan voldoende zitjes om je meer terug te trekken. Bij mooi weer kun je ook een handdoek of picknick kleed mee nemen en op het gras zitten met uitzicht over een stadsvijver.

Er is informatie te lezen en te krijgen over HSP & HB. We hebben leuke workshops samengesteld die speciaal zijn uitgekozen voor de doelgroep.

grote zaal

1300 Kinderyoga gratis

1400 Kennis maken met yoga obv donatie

1530 Mindful games voor kinderen gratis