Zuid-Holland / Boekids Jeugdfestival

9 juni 2019 - 10 juni 2019

Op 9 en 10 juni vindt het Boekids Jeugdfestival plaats in Den Haag. Boekids brengt kinderen en (jong)volwassenen in contact met literatuur, met een interactief programma vol verhalen, muziek, films, workshops, multimedia en beeldende kunst. Voor kinderen van 4 t/m 12 jaar en hun begeleiders.

Het festivalprogramma is gesplitst in twee dagen: op zondag 9 juni is er de volwassen versie van het festival voor iedereen die jong van geest is: Boekids UP. Waar young adult, volwassenen- en wereldliteratuur met elkaar verbonden worden via workshops, film, literatuur en muziek. Met optredens van Huub van der Lubbe, Frits Spits, Janne Schra, Jaap Robben, Abdelkader Benali, internationale auteurs, film, workshops en meer.

Op maandag 10 juni is er vanaf 12.00 uur een interactief programma vol verhalen, muziek, films, workshops, multimedia en beeldende kunst voor kinderen van 4 tot en met 12 jaar en hun begeleiders. Met Spinvis met Introdans en Saartje van Camp, Fred het Hert, Eitje, Floortje Zwigtman en Ludwig Volbeda, Pieter Koolwijk, festivalmarkt, Verhalenzweefmolen, Annet Schaap, De Vervelende Bus en meer.

Boekids Festival is hét festival dat kinderen en (jong)volwassenen in contact brengt met literatuur. Met een interactief programma vol verhalen, muziek, films, workshops, multimedia en beeldende kunst. Voor kinderen van 4 t/m 12 jaar en hun begeleiders.

Boekids UP is de ‘grown up’ versie van Boekids Festival voor iedereen die jong van geest is. Waar YA-, volwassenen- en wereldliteratuur met elkaar verbonden worden middels workshops, film, literatuur en muziek. Voor iedereen zonder begeleiders. Kortom; een festival voor alle leeftijden!

Meer informatie over het programma en ticketverkoop klik hier!

Begin:
9 juni 2019