Workshop vliegen met Drones (7+)

11 januari 2019 - 16:00 - 17:00

Workshop vliegen met Drones (7+)

11 januari 2019, van 16:00 tot 17:00 | Bibliotheek ‘s-Gravenzande

Kosten: € 2,-voor leden/€ 2,50 voor niet-leden

Vliegen met een drone is best lastig. Hoe programmeer je een drone en laat je uitvoeren wat je wilt? Drones worden steeds vaker gebruikt voor fotografie en opnamen of om iets te vervoeren. Tijdens deze workshop in het BiebLab in Bibliotheek ‘s-Gravenzande leer je de basisbeginselen.

Schrijf je vandaag nog in, want er zijn maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar!

11 januari 2019

Bibliotheek ‘s Gravenzande