Workshop Chocoladekunstwerk maken

19 januari 2019 - 11:00 - 12:30

€12

Een workshop waar je van gaat watertanden!
Dit is een workshop speciaal voor kinderen die al op het voortgezet onderwijs zitten.
We houden deze workshop bij een echte chocolaterie. Jullie horen het verhaal over chocolade, waar het vandaan komt, hoe het verbouwd wordt, en hoe het gemaakt wordt.
Daarna gaan jullie zelf aan de slag: een chocoladebouwwerk maken.
Jullie gaan de chocola, die in platen gegoten zijn, in reepjes snijden, voordat ze helemaal hard zijn geworden. Daarmee ga je je kunstwerk bouwen. Je “lijmt” ze met vloeibare chocola aan elkaar.
Je kan er van alles mee maken, wat je zelf leuk vindt, bijv. een Eifeltoren, een tas, een huisje of nog iets veel creatievers … Je mag het zelf bedenken!
Uiteraard mag je je eigen kunstwerk daarna meenemen en opeten.

Plaats: Gorinchem
Kosten: € 12,00 voor leden ; € 19,00 voor niet-leden
Leeftijd: kinderen op voortgezet onderwijs
Aanmelden (vóór 9 januari) door een mail te sturen aan : zuid-holland@pharosnl.nl