Utrecht – Spellenmiddag

19 september 2023 - 16:00 - 17:30

Ben je (vermoedelijk) hoogbegaafd en hou je van spelletjes? Tijdens de vakanties kun je bij Talentissimo Zeist meedoen aan de spelletjesmiddag. Samen met andere hoogbegaafde kinderen je favoriete spellen spelen of juist leuke nieuwe spellen ontdekken en tegelijkertijd misschien wel de basis leggen voor nieuwe vriendschappen.

We spelen verschillende bord- en kaartspelletjes met elkaar, die aansluiten bij de ontwikkelniveaus (niet leeftijden :-)) van de deelnemers. In een grote groep (denk aan Weerwolven of raadsels), in groepjes (zoals Carcassonne, Magic Maze, Dixit, Machi Koro), in teams tegen elkaar (Wavelength, Codenames) en/of één-tegen-één (Schaken, Valkuil). Je mag ook je eigen favoriete spel meenemen als je dat graag wilt spelen en het aan andere kinderen kunt uitleggen!

Vanwege de beperkte ruimte is het voor ouders helaas niet mogelijk om erbij te blijven (even mee naar binnen lopen als je je kind komt brengen is uiteraard geen probleem). In de omgeving zijn gelukkig volop mogelijkheden om te wandelen of ergens een kopje koffie te gaan drinken, alleen of samen met één of meerdere van de ouders van andere deelnemende kinderen. Zo kan deze spellenmiddag ook voor jou, net als voor je kind(eren), een mooie gelegenheid zijn om even te ontspannen en contact te leggen met peers.

Inschrijven kan hier

19 september 2023