Utrecht – De Lumineuze nachten

16 december 2022 - 17:00 - 8 januari 2023 - 22:30

Tijdens de kerstvakantie is Kasteel de Haar omgetoverd tot een indrukwekkend decor voor een magische wandeling vol verwondering en betovering. Ontdek de geschiedenis van Kasteel de Haar via indrukwekkende videomapping op het kasteel, het Châtelet, de Kapel en de oude kasteelpoorten. De Lumineuze Nachten van Kasteel de Haar zijn een reeks van magische avondwandelingen voor jong en oud.

Hoog spektakelgehalte, met verwondering van begin tot einde
Elke avond wordt het kasteelpark een verlicht decor en ontdek je tijdens een anderhalf uur durende wandeling (2,5 km) alle verhalen van het kasteel. Meer informatie over dit unieke evenement is te vinden op delumineuzenachten.nl.

Kasteel de Haar (Utrecht) vormt deze kerstvakantie het unieke decor van een magische vertelling. Tijdens een wandeling door het kasteelpark nemen indrukwekkende projecties je mee terug in de tijd.

Ontdek de geschiedenis van dit sprookjeskasteel en vier het kerstfeest met de internationale jetset. Het worden adembenemende avonden vol betovering voor het hele gezin!

Verwonder je en laat je meevoeren op een winteravond die je nooit meer zult vergeten.

Bestel snel je tickets hier

Begin:
16 december 2022 - 17:00