Zuid-Holland – Nacht van der Nacht

30 oktober 2021 - 19:00 - 20:30

Gratis

Er is iets afschuwelijks gebeurd! Het maanlicht is gestolen door een gemene heks. Help jij ons mee om het terug te brengen naar de maangodin?

Zaterdag 30 oktober staan bij de Groene Raatlicht  de sprookjesfiguren centraal tijdens de Nacht van de Nacht.

Om jong en oud zelf bewust te maken van het belang van behoud van duisternis in de nacht.

De sprookjesachtige wandeling begint vanaf 19.00 uur bij het boerderijtje aan de Harreweg 19 in Schiedam. Tijdens de korte wandeling door de voorbeeldtuinen ga je met de vriendelijke sprookjesfiguren op zoek naar het licht dat gestolen is. Gelukkig krijg je in het donker genoeg hulpmiddelen.

De Groene Raat
Harreweg 19