Noord-Holland – Virtually Everything

3 maart - 12:00 - 14:30

Wil je Virtual Reality gaming ervaren in allerlei vormen? Dat kan! Je gaat VR actief, passief, educatief, inspirerend en met fun ervaren.

De middag start met HADO. Het leuke van HADO is dat er maar een korte uitleg nodig is en dat iedereen snel mee kan doen. Er wordt stap voor stap uitgelegd hoe het spel gespeeld wordt en hoe je in drie levels steeds meer opties krijgt. De potjes duren elke keer 80 seconden, zodat het niet te zwaar wordt.

Vervolgens ga je in teams van twee tot vier personen deelnemen aan de VR Hero zone Experience. Dit is een Free Roam VR ervaring. Je kunt elkaar zien, horen en voelen in het spel. Elke stap die je zet in de echte wereld wordt 1 op 1 vertaald in de virtuele wereld. Elke speler krijgt een VR bril met ingebouwde koptelefoon en twee guns en een Haptic vest. Een Haptic vest zorgt ervoor dat jij alles van de virtuele wereld voelt. Voordat de Free Roam VR experience van start gaat, krijg je uitgebreide instructies over de bediening van de apparatuur en speelomgeving.

Op het programma staat ook nog een mix van diverse VR Games, zoals Beat Saber, Elven Assassin, HoopsVR en VR Racen.

De middag wordt afgesloten met een frisje en een bittergarnituur.

Doelgroep: (vermoedelijk) hoogbegaafde kinderen tussen de 10 en 16 jaar

Kosten: kinderen €10,00 en volwassenen €2,50,- (ledenprijs). Kinderen €38,50 en volwassen €5,- (niet leden prijs)

Aanmelden graag via: https://forms.gle/B9UNNWMfkcoiBpDK8

3 maart