Noord-Holland / Presentatie over Passend Onderwijs

13 februari 2020 - 20:00 - 22:00

€5,
Wat moet je weten in het belang van je kind?  Presentatie verzorgd door Joke de Witt en Karin van Ooijen, ervarings­deskundigen. Joke de Witt is leerkracht op een socio­cratische school, Karin van Ooijen is regio-coördinator van Balans.

Joke en Karin hebben kinderen die niet in het reguliere systeem passen, met alle gevolgen van dien. Zij verzamelden zoveel mogelijk informatie over (passend) onderwijs. Het bleek verrassend moeilijk om goede informatie over dit onderwerp te vinden, zelfs als professional.

Om andere ouders en professionals in een zo vroeg mogelijk stadium met praktische informatie verder te kunnen helpen en met elkaar in contact te brengen, is het idee geboren om deze ontmoetingsavonden te organiseren.

Wil je meer weten over de rechten en plichten van ouders, kinderen en school? Kom dan naar deze avond!

Programma:
19.30  Inloop
20.00 – 20.45  Presentatie
20.45 – 22.00  Napraten & netwerken met andere ouders/professionals

Toegang: gratis voor leden van Balans, € 5,- voor niet-leden (inclusief koffie en thee).

Aanmelden: graag van tevoren aanmelden via afdelingen@balansdigitaal.nl

13 februari 2020
€5,