Noord-Holland / LEV info ochtend

15 januari 2020 - 09:30 - 11:30

Gratis

Heb je vragen over hoogsensitiviteit, hoogbegaafdheid, beelddenken, activiteiten, coaching, etc.?

LEV organiseert elke maand een vrijblijvende inloopochtend waar jij van harte welkom bent om jouw vragen neer te leggen, advies te vragen en uitleg te krijgen.

(Kleine) kinderen? Neem ze gerust mee! Er is genoeg ruimte en materiaal om mee te spelen terwijl je in gesprek bent.

Aanmelden is niet verplicht.

Data 2020:

15 januari