Noord-Holland – Huttenbouwen

3 maart - 10:00 - 12:00

Tijdens deze ochtend bouwen we hutten in de gymzaal van het dorpshuis en kunnen daarna in de hutten spelletjes spelen, een boekje lezen of gewoon lekker spelen. De kinderen mogen verkleed als ze dat willen, maar liever geen schmink. Ze spelen op sokken of sloffen of eventueel gymschoenen.

Neem een laken of doek mee en eventueel een leuk lampje of kussentje voor in de hut. De kinderen mogen een spelletje, boekje, knuffel of speelgoed meenemen waar andere kinderen ook mee mogen spelen.

Deze activiteit is voor kinderen in de leeftijd van 3 – 7 jaar die minstens één ouder kunnen meenemen als ‘assistent’. Er is plek voor 15 kinderen en hun ‘assistenten’. Voor koffie en thee wordt gezorgd en voor de kinderen is er een glaasje limonade met wat lekkers.

Kosten: kinderen €2,50 en volwassenen gratis (ledenprijs). Kinderen €5,00 en volwassen €2,50 (niet leden prijs)

Aanmelden graag via: https://forms.gle/hDvrUDjAojUR82vU8

3 maart