Noord-Holland / HBcafé

26 juni 2020 - 19:30 - 21:00

Gratis

Een moment van ontspanning voor hoogbegaafde volwassenen, ouders, opa’s, oma’s, leerkrachten, coaches en begeleiders van hoogbegaafde kinderen en/of volwassenen. Onder het genot van lekkere hapjes en drankjes is er gelegenheid om vragen te stellen aan HB-professionals van HBcentrum. Het HBcafé is ook een perfect moment om hunnieuwe pand te bezichtigen.

Het HBcafé is op geen enkele manier verbonden met andere HB-cafes in het land, wel dragen we ze allemaal een warm hart toe.

Er wordt voor hapjes, koffie en thee gezorgd. Voor overige dranken wordt er een passende bijdrage gevraagd.

Graag aanmelden via: info@hbcentrum.nl

Centrum voor Hoogbegaafdheid