Noord-Brabant- Spelletjesmiddag ~ peersmiddag

25 februari 2023 - 14:00 - 16:30

€7,50

Deze peersmiddag is voor HB-kinderen en voor kinderen met een ontwikkelingsvoorsprong erg fijn. Hier kunnen ze met gelijkgestemden en ontwikkelingsgelijken samen zijn en spelen.
Ook voor ouders is er ruimte om verhalen te delen.

Met spelletjes train je executieve vaardigheden die op school niet altijd voldoende aan bod komen wanneer de ontwikkeling van het kind anders verloopt dan bij een “gemiddeld” kind.
Denk hierbij o.a. aan planning, organisatie, emotieregulatie, werkgeheugen, metacognitie, timemanagement, doelgericht gedrag, flexibiliteit, volgehouden aandacht, taakinitiatie en respons-inhibitie.

Graag leg ik je deze middag uit welke spellen je kunt inzetten, zodat je ook thuis op een leuke manier toch die vaardigheden kunt trainen.

Laat even weten als je van plan bent om te komen.

Meldt je hier aan

25 februari 2023