Noord-Brabant – Nieuwjaarswandeling

28 januari 2023 - 13:00 - 16:00

Gratis

Om het nieuwe jaar eens gezond te beginnen gaan we een lekker frisse neus halen in de buitenlucht.

Hiervoor gaan we lekker wandellen in de buurt van de Roovertsche Leij in Goirle. Natuurlijk vergeten we de kleintjes onder ons niet, dus er zal zeker ook voldoende mogelijkheid zijn om te spelen en ravotten in de natuur.

Uiteraard vergeten we niet om ook tijd te maken voor een hapje en een drankje en om even gezellig bij te kletsen.

Details over tijden, verzamelen en parkeren volgen later na aanmelding.

Ga je ook gezellig mee?

Inschrijven kan alvast hier