Noord-Brabant – Neurospicy people

19 maart - 19:00 - 21:00

Autisme, AD(H)D, hoogbegaafdheid en hoogsensitiviteit, zijn voorbeelden van een neurodivergent brein. Dit uit zich bij iedereen op een unieke manier, en iedereen ervaart het dan ook anders. Mensen met een neurodivergent brein zullen, hoewel het absoluut hele mooie kanten heeft, ook merken dat je vaker met uitdagende situaties te maken krijgt. Het is dan fijn om een plek te hebben waar je jouw ervaringen kwijt kan.
Over de neurospicy people

Wij zijn een groep jongeren die allemaal een neurodivergent brein hebben, weliswaar met een diagnose óf een vermoeden.Voor allemaal is het een belangrijk onderdeel van leven en bestaat de behoefte om hier met anderen over te kletsen.

Dat doen we in een gezellige, nuttige én informatieve bijeenkomst, waarbij het gaat over nieuwe kennis opdoen, leren omgaan met bepaalde situaties of gelijkenissen zoeken. Dus werkt jouw brein ook net even anders en wil je er een keer met neurodivergente jongeren over kletsen? Om onderling ervaringen en tips te delen, of om gewoon gezellig samen te zijn met mensen die jouw manier van denken en doen begrijpen? Meld je dan nu aan! (gericht op jongeren van ±14-30 jaar)

Aanmelden kan via  kris@stichtingiqplus.nl of siebebrouwer@huis73.nl

19 maart