Noord-Brabant – Minecraft Werkplaats

22 december 2023 - 15:30 - 17:00

In de Minecraft Werkplaats ga je creatief aan de slag met Minecraft Education en leer je over allerlei onderwerpen. In een gezamenlijke omgeving bouw je aan zelfbedachte creaties en kun je elkaars bouwwerken bewonderen.

De ene keer kun je bijvoorbeeld een ‘Waanzinnige Boomhut’ bouwen en de andere keer doen we een ‘Missie naar Mars’. Elke keer staat er weer een ander boek of thema centraal.

Onder begeleiding van een werkplaatscoach ga je aan de slag.

De kinderen werken in een gezamenlijke Minecraft Education omgeving. Dit werkt het zelfde als de Minecraft versie die kinderen wellicht thuis hebben geïnstalleerd, alleen kun je nu samen in 1 omgeving werken. Dit programma staat op onze computers. De kinderen hoeven dus geen eigen laptop mee te nemen.

Bestel hier je kaartje

22 december 2023