Noord-Brabant – Gravitrax ~ Peersmiddag

27 mei 2022 - 13:30 - 16:00

Ben jij ook een GraviTrax-fan, of wil je het graag leren kennen?

Je kunt deze middag helemaal los gaan en een mega-knikkerbaan (na)bouwen met meerdere sets en uitbreidingen zoals de verticale sets, tunnels, bruggen, liften, mixers, splitters, spiralen, jumpers, ziplines, en nog veel meer.

Vind je het leuk om met gelijkgestemden te spelen, bouwen, ontdekken…. meld je dan nu hier aan!

Introductie filmpje van Ravensburger:

RavensburgerNL – GraviTrax®

Het interactieve kogelbaan-systeem van Ravensburger!Met het GraviTrax® kogelbaan systeem kan je je eigen kogelbaanwereld bouwen. Gebruik de diverse bouweleme…

27 mei 2022
, , , , ,