Zuid Holland / LeesiQlub+ Het oude Griekenland

26 mei 2019 - 13:00 - 14:15

Gratis

Oorlog met de Perzen. Voorspellingen bij het orakel van Delphi. Geneeskunde van Hippocrates. De Goden op de Olympus. Geschiedenis van Herodotus. En ruzie met Sparta. Genoeg dingen om te weten over het oude Griekenland!

Reis met deze Lees iQlub+ naar het tijdperk van de oude Grieken. De bakermat van; geschiedenis, filosofie, wiskunde, geneeskunde en natuurlijk enorm veel rare en grappige verhalen en knotsgekke weetjes! Met behulp van het boek ‘Handboek voor historiehoppers – het oude Griekenland’ van Jonathan Stokes maken we in vogelvlucht kennis met een van de leukste en belangrijkste periodes in onze geschiedenis. Kortom een Lees iQlub+ voor alle geschiedenisliefhebbers!

Leeftijd: Vanaf groep 5
Toegang: Gratis, maar wel hier aanmelden!

Boekhandel Vingerling
Rembrandstraat 30