LeesiQlub+ Grote Kunst

3 maart 2019 - 13:00 - 14:15

Gratis

Van de grotschilderingen in de prehistorie, langs de klassiekers van de renaissance, naar de nieuwste kunstwerken van de moderne tijd!

In deze Lees iQlub+ maken we kennis met de meesterwerken van Leonardo da Vinci en Michelangelo kijken we naar de schildertechniek van Vincent van Gogh en zien we de wereldgeschiedenis vanuit het perspectief van de kunst. Met de Grote Kunst Encyclopedie voor kinderen gaan we aan de slag met knotsgekke weetjes, interessante feiten en een kunstenaar met maar een oor. Kortom een klassieke Lees iQlub+!

Hier aanmelden!

Advieleeftijd: Vanaf groep 5