Lees iQlub+ Fabeldieren

18 november 2018 - 13:00 - 14:15

Gratis

Fabeldieren zijn enorm interessant! Chinese draken. Driekoppige honden. Feniksen. Eenhoorns. Een Yeti! Maar natuurlijk ook de paarden van Helios. De Krakken in de diepzee. En Medusa met een hoofd vol slangen!

Aan de hand van het boek ‘Fabeldieren’ (Gouden Penseel 2018) van Floortje Zwigtman en Ludwig Volbeda, duiken we voor deze Lees iQlub+ voor (vermoedelijk) hoogbegaafde kinderen in de wereld van de mythische dieren en de verhalen die erachter zitten. Een geweldige middag met knotsgekke weetjes en grappige feiten. Kortom een Lees iQlub+ voor de geschiedenisliefhebbers en iedereen die wat meer wilt weten over alle fabeldieren.

Adviesleeftijd: Vanaf groep 6.

Hier aanmelden!

18 november 2018